به گزارش ایرنا، محمد حسین صفار هرندی روز چهارشنبه در همایش نهضت روشنگری در سبزوار افزود: البته سپاه مطابق قانون داخلی و نیز طبق قانون اساسی، مامور به صیانت از اصل انقلاب است و در اجرای این وظیفه با هیچ فرد و گروهی تعارف ندارد.
او گفت: امروز کسانی که ادعا دارند ایران به موشک نیاز ندارد، کشور را به سمت جنگ سوق می دهند زیرا تجربه تاریخی نشان می دهد که برخی کشورهای منطقه زمانی شکست خوردند که سلاح ها و امکانات دفاعی خود را که با آن می توانستند هزینه جنگ را برای طرف مقابل زیاد کنند، از کشور خود خارج کردند.
صفار هرندی افزود: امروز نیز اگر دشمن احساس کند در داخل ضعف وجود دارد به فکر گزینه نظامی خواهد بود اما تا زمانی که هزینه جنگ برای دشمن زیاد باشد، هیچ جنگی رخ نخواهد داد.
وی ادامه داد: برای حفظ شعارهای انقلاب باید همان عواملی که باعث به وجود آمدن آن شد را برای تداوم و بقای انقلاب در نظر گرفت و نباید شعارهایی مانند عدالت و رسیدگی به محرومان به فراموشی سپرده شود.
او گفت: نباید مدیرانی که شهید رجایی حقوق ناچیز آنها را نصف کرد را با مدیران دارای فیش حقوقی ده ها میلیون تومانی با پاداش صدها میلیون تومانی جایگزین کرد.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: جنگ اراده ها و جنگ نرم همچنان جریان دارد و جنگ فرهنگی و اقتصادی به وضوح قابل مشاهده است.
وی افزود: دشمن هنوز با ساخت فیلم، فعالیت نیروهای خود در جنگ جهانی دوم را به عنوان قهرمانی های ملت خویش مطرح می کند و این در حالی است که از ایران می خواهد برخی دروس کتاب ها با مضامین ایثار و شهادت را به بهانه اشاعه خشونت حذف کند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
7500/6012 خبرنگار: حسین آزادمنجیری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.