آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در جمع فعالان مردمی اجتماع عظیم منتظران نیمه شعبان در مشهد افزود:ازهزار و 170 سال قبل تا کنون تنها حرکت انقلاب اسلامی است که برای تقریب ظهور صورت گرفته است واکنون با گذشت سال ها از این انقلاب به نقطه ای رسیده ایم که در حال جدایی از گفتمان تقریب ظهور هستیم .
وی گفت:عمده ی حرف ما این است که این انقلاب در نیمه راه است و با اهرم نظام باید به سمت پیروزی حرکت کند و آن چه مورد نظر ماست مدیریت این انقلاب است که در آن معیشت و مسائل دیگر هم می گنجد.
امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: الان شش نفر کاندیدای ریاست جمهوری آمده اند و همه از آب و نان و معیشت مردم سخن می گویند و از گفتمان اصلی انقلاب و حرکت به سمت ظهور تقریبا حرفی نمی زنند ، به خاطر اینکه می دانند کسی طالب نیست.
وی ادامه داد:تنها نباید شبهه هایی مانند طول عمر امام زمان(عج) پاسخ داده شود، بلکه باید شبهه جدایی حرکت انقلاب از سمت ظهور نیز پاسخ داده شود زیرا گفتمانی که مردم را در جهت پویایی به سمت ظهورحرکت دهد ،گفتمان انقلاب است.
آیت الله علم الهدی خواستار برپایی هرچه با شکوه تر راهپیمایی منتظران ظهور در روز جمعه مصادف با ولادت حضرت مهدی (عج) در مشهد شد .
حجت الاسلام رضا علی عزیزی مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان نیز در این دیدار گفت: برنامه هایی ویژه مساجد، حسینیه ها و هیئتهای مذهبی ، رسانه ها و اهداء محصولات فرهنگی مهدوی و اجتماع عظیم منتظران در روز ولادت حضرت حجت(عج) از ویژه برنامه های این دهه است .
3221/6012/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.