به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جواد حسینی در نشست مشترک ستاد انتخابات و مدیران آموزش و پرورش استان افزود: آموزش و پرورش تدارک بسیار مناسبی برای انتخابات پیش رو انجام داده است.
وی اظهار کرد: طی پژوهش های مختلف دانشگاهی در 55 سال گذشته، مردم ایران همواره از بین 2 هزار و 500 شغل مختلف معلمان را دارای بالاترین مرتبه و منزلت در جامعه معرفی کرده اند و از این نظر معلمان می توانند نقس اساسی در میزان مشارکت مردم در انتخابات ایفا کنند.
وی با بیان اینکه ایران جزو کشورهای بسیار موفق در حوزه مشارکت مردمی در انتخابات است، گفت: بر اساس ارزیابی ها اردیبهشت ماه امسال یکی از بالاترین میزان مشارکت در انتخابات در کشور رقم خواهد خورد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: همه باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمام تلاش خود را بکار ببندند.
وی با بیان اینکه باید تبلیغات تحلیلی به جای تبلیغات تهییجی قرار گیرد، اظهار کرد: باید به ایجاب، ایجاد و اثبات به جای انکار، نفی و طرد توجه شود تا انتخابات دستاوردهای بهتری را به همراه داشته باشد.
وی گفت: باید شرایط برای حضور متخصصین در شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم گردد و در این زمینه نهادهای آموزشی نقش کلیدی را ایفا می کنند.
حسینی افزود: رای مردم در تعیین سرنوشت کشور موثر است و باید قدر صندوق های رای به خوبی دانسته شده و از آرای مردم با نهایت توان صیانت شود.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.