فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سردار بهمن امیری مقدم گزارش داد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس با گشت زنی در محدوده خیابان کوشش مشهد به سه دستگاه کامیونت در حال تخلیه بار پارچه مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی مدارک بار خودروها 6 هزار و 770 متر پارچه و هزار و 261 ثوب انواع پوشاک قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند. ارزش این کالاها 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

* دستگیری سارق آهن
فرمانده انتظامی نیشابور نیز گفت: با تلاش پلیس سارق آهن آلات ساختمانهای در حال احداث در این شهرستان دستگیر و به هشت فقره دزدی اعتراف کرد.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در پی چند فقره سرقت آهن آلات از ساختمانهای در حال ساخت در بخش زبرخان موضوع در دستور کار قرار گرفت. مأموران کلانتری 17 درود با بررسی سرقتها و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند. متهم 57 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به هشت فقره سرقت آهن آلات از ساختمانهای در حال ساخت و فروش آن به فردی مالخر اعتراف کرد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.