به گزارش ایرنا رمضانعلی سبحانی فر، شامگاه دوشنبه در آیین گشایش ستاد حسن روحانی در سبزوار افزود: امروز برخی رسانه ها چنان علیه دولت سیاه نمایی می کنند که گویی همه مشکلات کشور در دوره دولت یازدهم ایجاد شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کارخانه هایی که امروز از تعطیلی آنها سخن می رود، در گذشته تعطیل شده اند، گفت: کارخانه هایی مانند ارج، آزمایش، صنایع الکترونیکی شیراز، روغن نباتی جهان و غیره در دولت گذشته تعطیل شد و عده ای امروز آنرا به حساب دولت یازدهم می نویسند.
سبحانی فر عنوان کرد: رشد سه برابری سرمایه گذاری در کشور، نوسازی ناوگان ریلی و هوایی، افزایش تسهیلات اشتغال، پرداخت تسهیلات به کارخانه ها و توسعه شهرک های صنعتی از جمله اقدامات ارزنده دولت یازدهم است.
نماینده مردم سبزوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت گذشته با اجرای شیوه غلط پرداخت یارانه به مردم، در واقع فقر را در جامعه توزیع کرد و سبب شد تا بخش کشاورزی کشور به سمت نابودی برود.
وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با احیای طرح خرید تضمینی گندم، زمینه رونق بخش کشاورزی را فراهم کرد.
عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: دولت یازدهم دغدغه رهبر معظم انقلاب در عرصه بهداشت و درمان را رفع کرد و اکنون با تلاش دولت یازدهم میزان پرداختی مردم به کمتر از 6 درصد رسیده است.
وی با بیان اینکه برخی شعار می دهند دولت روحانی دولت 4 درصد جمعیت جامعه است، عنوان کرد: این آقایان پاسخ دهند که این 4 درصد محصول کدام سیاست غلط، دولت و جریان هستند و از کجا آمده اند؟
وی با بیان اینکه آقایان دم از اشتغال جوانان می زنند، عنوان کرد: چگونه می توان در فضای امنیتی زمینه را برای توسعه اشتغال در کشور فراهم کرد.
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: شکسته شدن دیوار تحریم ها سبب شد تا امروز کشورهای دنیا پس از چهار دهه به ایران هواپیمای نو بفروشند، ناوگان ریلی نوسازی شود، ایران وارد اکتشاف، استخراج و صادرات نفت شود و سهمیه فروش نفت خود را افزایش دهد.
سبحانی فر افزود: ما جمع شده ایم تا نگذاریم شرایط و وضعیت نابسامان 8 سال گذشته تکرار شود و کشور به سمت پرتگاه برده شود.

** انتخابات مظهر مردم سالاری
رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی نیز در این مراسم گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جامعه است.
سید ابوالفضل حسینی اظهار کرد: مردم در انتخابات سال 1392 نشان دادند که به دنبال تکرار تجربه های تلخ هشت ساله قبل از آن نیستند.
وی گفت: یکی از مهمترین شاخصه های مهم انتخابات گذشته حضور جدی اصناف و بازاریان دراین عرصه بود و این موضوع امسال نیز به خوبی مشاهده می شود.
این فعال اصلاح طلب ادامه داد: باید تلاش کرد همه اقشار جامعه در انتخابات پیش رو شرکت کنند تا زمینه برای دولتی معتدل، انقلابی و معقول در کشور فراهم شود.
وی تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه به عقب بازنخواهد گشت و فرصت به دست آمده برای توسعه کشور را به تباهی نخواهند برد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری از غرب مشهد قرار دارد.
8144/7500/6012خبرنگار :جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.