به گزارش ایرنا دبیر کل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی در این مراسم گفت: مشهد شهر همه است و ما جریان اصلاح طلب خواستار این هستیم که خدمات و اعتبارات شهرداری برای فرد و گروه خاصی ارائه نشود.
بتول گندمی افزود: این بار مشهد در انتخابات پیروز خواهد شد و لازمه آن اطلاع رسانی درست از اقدامات و فعالیتهای دولت دکتر روحانی به مردم است.
وی خاطر نشان کرد: شعار ما در روز 29 اردیبهشت ماه این است که مشهد 15 بر صفر پیروز خواهد شد.
یک فعال اصلاح طلب نیز گفت: هم اکنون عوامل زیادی هستند که می خواهند مردم را از نشاط و سرزندگی دور کنند و ما باید پاسدار امید در جامعه باشیم.
احسان اصولی افزود: در دوره قبلی انتخابات شوراها در مشهد، اعضا با کمترین رای ها برگزیده شدند، به طوریکه بالاترین تعداد رای عضو شورای اسلامی مشهد با سه میلیون نفر جمعیت حدود 84 هزار رای بوده است.
به گفته وی، این در حالی است که 230 هزار رای باطله در این دوره از انتخابات شوراها در مشهد گزارش شده است.
وی خاطر نشان کرد: هر کدام از ما سفیران گفتمان جریان اصلاح طلبی در همه مکان ها مانند اتوبوس، مترو، خانواده و مدرسه و دانشگاه هستیم ، چراکه رای ندادن به مثابه تثبیت کسانی است که از تفکر و ذهنیت ما دور هستند.
قائم مقام ستاد مرکزی جوانان روحانی در خراسان رضوی نیز گفت: کارنامه دولت روحانی بی خطا نبوده است اما رقیب ما خیلی خطا داشته است.
آرش رمضانی افزود: ما به اصلاح طلب ها رای می دهیم تا امور مملکت از این بدتر نشود و رای می دهیم تا مردم در راس امور قرار گیرند و امید در جامعه نمیرد.
مراسم افتتاح ستاد مرکزی جوانان دکتر روحانی در مشهد همراه با نورافشانی و شور و نشاط جوانان با هم خوانی گروهی موزیک یار دبستانی برگزار شد.
در حاشیه این مراسم برخی از جوانان شعارهایی با عنوان اعتدال زنده باد روحانی پاینده باد، خراسان زنده باد، روحانی زنده باد،وصیت هاشمی حمایت از روحانی و آزادی اندیشه، گاز انبری نمیشه را سردادند.
3027/6012خبرنگار: مریم انجیدنی ** علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.