علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در جمع اعضای کمیته فرهنگی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی خراسان رضوی در مشهد افزود: باید به افرادی که مانع ساختن کشور هستند یک نه بزرگ بگوییم.
وی با بیان اینکه این کشور دولتی می خواهد که چک برجام را نقد کند، افزود: حق ملت را با منطق درست و صحبت و مذاکره باید گرفت نه با دعوا و اعتراض ما به دولت مستقر این است که در این خصوص به خوبی عمل نکرده است.
زاکانی ادامه داد: داخل کشور ظرفیت های زیادی دارد که می تواند رکود را بشکند و با این ظرفیتها می توانیم به قول حجت الاسلام رئیسی 6 میلیون و به گفته قالیباف پنج میلیون شغل ایجاد کنیم و این ادعاها شدنی است و نیاز به سرمایه گذاری خارجی نیز ندارد.
وی گفت: ممکن است رشد هشت درصد را نتوانیم بر طبق این ظرفیتها داشته باشیم اما اگر رشد 6 درصدی نیز حاصل شود نگاه خود را برای 2 درصد باقی مانده به بیگانه نمی دوزیم.
زاکانی اظهار کرد: بخشی از مشکلات کشور مربوط به خودمان است و بخشی نیز به دشمن ربط دارد و نمی توان از دشمنی که نمی تواند پیشرفت ما را مشاهده کند و دائم بدنبال تحریم است انتظار گره گشایی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام رئیسی اگر وارد کشورهای اروپایی شود دستگیر می شود، اظهار کرد: هر کس کار خوبی کرده پرونده ای را برایش درست کرده اند و باید دید تحت تعقیب بودن نامزد جمنا برای چیست اگر بخاطر افتخارات افراد است که عیب نیست.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: استکبار اگر درست می گوید منافقین را که 17 هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند و اکنون در فرانسه، آلمان، انگلیس و آمریکا پرسه می زنند و پول می گیرند تا در کنگره سخنرانی کنند را مجازات کند.
زاکانی ادامه داد: انقلاب اول ایران پرونده استبداد را بست و سپس انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرد و رقیب آمریکا و نظام سلطه شد و اکنون باید کشور را بر مبنای مکتب امام خمینی ( ره ) بسازیم.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال قبل فرمودند اگر در 50 سال آینده ایران بر قله های علم جهان ننشیند انقلاب اسلامی شکست خواهد خورد و برای اینکار نیاز داریم به روی پای خود بایستیم.
وی گفت: به 38 سال نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم اما در جایگاهی که باید قرار نداریم و نباید خود را به غفلت بزنیم و شان ملت ایران جایگاه فعلی نیست.
زاکانی اظهار کرد: هم اکنون 2 نوع نگاه در ارتباط با مشکلات وجود دارد یک نگاه معتقد است نمی توانیم و نگاه دیگر اعتقاد دارد که می توانیم رکود را بشکنیم و تولید و اشتغال را رونق دهیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7507/ 6012خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.