علیرضا ارزانی ممقانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اولویتهای اصلی رشته قایقرانی وجود فضای آبی برای تمرین است که متاسفانه خراسان رضوی در این حوزه با مشکلات بسیار زیادی روبه رو است.
وی به برگزاری نشستهای مختلف برای حل مشکلات زیرساختی قایقرانی اشاره و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو نشست با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای رفع مشکلات برگزار شده که قطعا نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.
رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی ادامه داد: باید مجموعه های مختلف برای توسعه این ورزش در استان تلاش کنند. به دلیل عدم همکاری شهرداری مشهد این هیات ورزشی نمی تواند از پارکها و فضاهایی که در اختیار شهرداری است استفاده کند.
وی گفت: هماهنگی لازم برای استفاده هیات قایقرانی خراسان رضوی از سد گلستان مشهد که در اختیار آستان قدس رضوی است انجام شد. سد گلستان بهترین موقعیت مکانی را در اختیار دارد و اگر این مجوز صادر شود یقینا فرصت مناسبی برای قایقرانان خراسانی است.
او افزود: توسعه آموزش و استعدادیابی در حوزه قایقرانی در شهرستانهای مختلف خراسان رضوی از جمله رویکردهایی است که به صورت ویژه در سال جاری دنبال می شود.
رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام شده هماهنگی برای استفاده دانشجویان و ورزشکارن از سد فریمان است که به زودی این موضوع محقق می شود. وسایل مناسب برای انجام ورزش قایقرانی توسط این هیات خریداری شده و توزیع مناسبی بین شهرستانها صورت گرفته است.
وی گفت: نمایندگان خراسان رضوی به صورت قدرتمند در تمامی مسابقات کشوری قایقرانی حضور می یابند تا زمینه رشد و توسعه این رشته ورزشی بیش از گذشته فراهم شود.
30 ورزشکار به صورت حرفه ای در شهر مشهد در رشته قایقرانی مشغول فعالیت هستند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.