حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان تربت حیدریه افزود: اینکه برخی افراد در شعارهای انتخاباتی خود بحث تعامل با دشمن را مطرح می کنند یک گمان باطل و توهمی است که نمونه های آن بارها تکرار شده است.
وی بر اصل بی اعتمادی به دشمن تاکید و بیان کرد: تا زمانی که ملت ایران بر آرمانها و اهداف انقلابی و اسلامی خود پایبند باشد هیچگاه انتظار دوستی و تعامل با دشمن را نخواهیم داشت.
او ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم در انتخابات آینده و حضور چشمگیر در پای صندوقهای اخذ رای ادامه داد: اولویت نخست حضور حداکثری در انتخابات آینده است که امنیت ملی کشور را به همراه دارد و در ادامه با انتخاب افراد اصلح که شاخصه های آن بارها توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده می توان کشور را به سر منزل مقصود رساند.
وی در ادامه همچین گفت: نشستن در کنار جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و شنیدن رنجها و مشق های آنان و صبر و استقامتی که با توکل بر خدا در زندگی دارند به عنوان یک الگوی ایستادگی و مقاومت می تواند برای نسلهای آینده انقلاب تبیین و ترویج شود.
امام جمعه تربت حیدیره افزود: جانبازان انقلاب دلیرمردانی هستند که برای دفاع از آب و خاک کشور به توانمندی داخلی اتکا کردند و برای دفاع از آرمانهای انقلاب ذره ای پا به عقب نگذاشتند و این همان درسی است که مسئولان و کارگزاران نظام باید در برنامه های اجرایی از آن الگو بگیرند.
همچنین در این مراسم تعدادی از جانبازان تربت حیدریه تجلیل شدند. تربت حیدریه بالغ بر سه هزار جانباز دارد که 24 نفر آنها جانباز 70 درصد به بالا هستند.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.