عبدالله رمضانزاده یکشنبه شب در ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی در مشهد افزود: منتقدان به دولت یازدهم آن را 'دولت نمی توانیم' توصیف می کنند
وی ادامه داد: به تعبیری این دولت، دولت نمی توانیم است زیرا نمی تواند دستور حمله به سفارت را صادر کند و یا نمی تواند به مردم دروغ بگوید.
او گفت: یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره نخست خود در موضوع محیط زیست، مترو، بازیافت زباله و شورایاری دروغ می گوید و می خواهد رئیس جمهور نیز بشود در حالی که یک بار این امر تجربه شده است.
سخنگوی دولت اصلاحات افزود: فردی که ادعای اشتغالزایی میلیونی دارد باید بداند برای ایجاد یک میلیون شغل در هر سال نیاز به 70 تا 100 میلیارد دلار است در حالی که پارسال همه پول نفت 35 میلیارد دلار شد. در کنار اینها احتیاج به سرمایه گذاری خارجی نیز وجود دارد تا اقتصاد تحرک پیدا کند.
وی ادامه داد: فردی که می گوید مالیات را باید کم کرد می بایست مشخص کند از کجا باید بیاوریم و کار ایجاد کنیم.
رمضانزاده گفت: مجموع درآمد سه دولت پیش از دولت نهم 450 میلیارد دلار بود در حالی که دولت گذشته 638 میلیارد دلار درآمد نفتی داشت و در کنار آن 14 میلیارد دلار نیز در صندوق ذخیره ارزی از دولت قبل از خود بر جای مانده داشت اما مشخص نشد اینها کجا رفت.
وی افزود: اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان را دولت یازدهم کشف کرد و تحویل قوه قضائیه داد و هر جا نیز اشتباهی انجام داده از مردم عذرخواهی کرده اما برخی بر اشتباهات خود اصرار کرده و می کنند.
این فعال سیاسی ادامه داد: با تدابیرانجام شده برای نخستلین بار در برداشت از میادین مشترک با قطر از آنها جلو افتاده ایم. دولت گذشته وقتی پارس جنوبی را تحویل داد هشت هزار نفر در آنجا مشغول کار بودند در حالی که وقتی آنجا را تحویل گرفت 60 هزار نفر فعالیت می کردند و اکنون در دولت تدبیر و امید 80 هزار نفر در پارس جنوبی کار می کنند.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.