علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پدیده مشهد افزود: اتحاد و همدلی بازیکنان استقلال باعث شد در یک روز سخت فوتبالی، نتیجه شیرین به دست آوریم.
وی اظهار کرد: با بردباری در این دیدار توانستیم دقایق بسیاری از بازی را کنترل کنیم و نتیجه دلخواه را به دست آوریم و امیدواریم در پایان لیگ برتر با کسب جایگاه مناسب لیگ را به پایان برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز گفت: اولین باری است که از بازیکنان تیمم ناراضی هستم و در این بازی خط هافبک را مقصر باخت می دانم.
محمد رضا مهاجری افزود: در این بازی از جاهایی گل خوردیم که یک هفته در مورد آنها تمرین های لازم را انجام داده بودیم و باخت حق ما نبود و برخی بازیکنان را نخواهم بخشید.
وی با بیان اینکه باخت امروز به خاطر مسائل فنی و تاکتیکی نبود اظهار کرد: از نظر شخصیتی به استقلال تهران باختیم هر چند که نبود حسین مهربان و دیارا سوبا نیز تاثیر مستقیم بر عملکرد تیم داشت.
وی گفت: در بازی امروز در شهر خود غریب بودیم حتی در جایگاه تماشاگران میزبان نیز هواداران تیم فوتبال استقلال حضور داشتند و بعد از چندین سال حضور تیم های مشهدی در لیگ برتر باید فکری به حال غریبی این تیم ها کرد.
مهاجری افزود: هم اکنون که در اواخر مسابقات لیگ قرار داریم می گویم که فوتبال مشهد نیاز به تحول دارد و خوب نیست که در مسابقات لیگ تیمهای مشهدی مدعی قهرمانی نباشند و بهترین رتبه آنها مربوط به بیش از یک دهه قبل باشد که ابومسلم در جایگاه چهارم یا پنجم قرار داشت.
تیم فوتبال پدیده مشهد عصر امروز در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) این شهر با نتیجه 2 بر یک مغلوب استقلال تهران شد.
تیم فوتبال پدیده مشهد با این شکست 34 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در رتبه یازدهم قرار گرفت و استقلال تهران نیز 54 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال صعود کرد.
7495/7507 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.