سید علاءالدین موسوی عصر شنبه در گردهمایی نخبگان کارگری خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه کارگری سهم مهمی در انتخابات و سبد رای دارند ، بیان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم اجرای طرح تحول نظام سلامت بود که بحران عظیمی را از دوش مردم برداشت.
وی ادامه داد : بخش کارگری نیز از لحاظ علمی ارتقاء یافته اما هنوز در مجلس و شوراهای شهر به جز در شهر تهران نماینده ای از قشرکارگری ورود نکرده است.
وی با تاکید بر انسجام تشکلهای کارگری در کشور گفت : مسائل صنفی کارگری بر مسائل سیاسی اولویت دارد.
موسوی با بیان اینکه هنوز در کشور تشکلهای کارگری در سکوت به سر می برند ، بیان کرد : در اواخر دولت دهم 22 میلیارد دلار ارز از کشور به دلیل نامعلومی خارج شد ولی صدای هیچ کارگری در اعتراض به این اقدام درنیامد.
قائم مقام وزیر کار در دوران دولت اصلاحات افزود : خوشبختانه هم اکنون تا حدودی جامعه کارگری از بحران درآمده است ولی هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد.

**حمایت خانه کارگر خراسان رضوی از روحانی
دبیراجرایی خانه کارگر خراسان رضوی نیزدر این همایش از اعلام حمایت خانه کارگری خراسان رضوی از حجت الاسلام روحانی خبر داد.
سید حسن رسولی افزود اصلاحیه یک طرفه قانون کار از اقدامات مهم دولت یازدهم برای جامعه کارگری است که در این قانون به حقوق کارگران توجه شده است.
رسولی خاطرنشان کرد : همچنین با پیروزی برجام ، تهدیدات خارجی از فضای کسب و کار و سایر بخشهای کشور برداشته شد.
دبیراجرایی خانه کارگر خراسان رضوی افزود : همچنین در دولت تدبیر و امید تورم در حد قابل قبولی کنترل شد و در بخش دستمزد کارگران نیز نسبت به دولتهای قبل وضعیت بهتر بوده است .
وی با تاکید بر شرکت و حضور پرشور کارگران در انتخابات پیش رو اظهار امیدواری کرد : با تلاشهای دولت نرخ اشتغال به حد معقول برسد.
11 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر نام گذاری شده است.
6012/7505 خبرنگار : ندا جواهرفر** علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.