به گزارش ایرنا، علیرضا رشیدیان روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی افزود: افتتاح خانه جوانان می تواند همچون خانه احزاب دستاوردهای مناسب در زمینه توسعه فعالیت های جوانان به همراه داشته باشد.
وی اظهار کرد: بانک اطلاعات جوانان خراسان رضوی هم اکنون در حال راه اندازی است که می تواند دستاورد های بسیار ارزشمند داشته باشد.
وی گفت: اجرای سیاست های مختلف به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور جوانان در عرصه های گوناگون اجتماعی از جمله رویکردهایی است که باید در خراسان رضوی توسط مجموعه های مخلتف دنبال شود.
رشیدیان با بیان اینکه باید از فرصت برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان برای حضور آنان در عرصه های مختلف اجتماعی استفاده کرد، افزود: در عرصه استفاده زنان از فعالیت های مختلف دچار بی عدالتی بوده ایم که باید به مرور این مشکل برطرف گردد.
وی اظهار کرد: هم اکنون برای ورزش بانوان محدودیت های بسیار وجود دارد که باید تلاش بیشتری برای عمق بخشیدن به فعالیت های بانوان انجام شود.
وی گفت: آسیب های اجتماعی در خراسان رضوی نسبت به گذشته کاهش یافته و هم اکنون نرخ رشد طلاق نیز با کاهش مواجه شده است.
رشیدیان به حادثه تروریستی میرجاوه اشاره کرد و افزود: شهدای این حادثه از مقام بسیار والایی برخودارند و باید به صورت ویژه از آنان قدردانی کرد.

* پارلمان جوانان خراسان رضوی راه اندازی می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: استانداری این استان تلاش کرده است شرایط حضور جوانان در عرصه های مختلف بیش از گذشته فراهم شود و در همین راستا از تشکیل گروه مشاوران جوان نیز حمایت کرده است.
سید جواد حسینی با بیان اینکه تشکیل پارلمان جوانان خراسان رضوی به صورت ویژه دنبال می شود، افزود: تلاش شده است فضا برای گفت وگوی جوانان به صورت نظام مند فراهم گردد.
وی با تاکید بر ایجاد شرایط برای نشاط جوانان اظهار کرد: افزایش روحیه نشاط از جمله رویکردهایی است که توسط دولت یازدهم به صورت گسترده دنبال شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ارتقای جایگاه این استان در عرصه ورزش نشان دهنده توجه ویژه و تلاش مسئولان در این حوزه است.
شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه، هفته جوان نامگذاری شده است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.