احمد برادران روز شنبه در بازدید از مدرسه 17 شهریور سبزوار افزود: سیاه نماییها سبب کاهش اعتماد عمومی نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی می شود و افراد باید دقت داشته باشند که خدمات هر دولتی به معنای خدمات نظام است.
وی با بیان اینکه امروز فرآیند برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا شناخته می شود گفت: باید اخلاق اسلامی و انتخاباتی را رعایت کرد و از هر حربه ای برای کسب آراء مردم بهره نگرفت.
او ادامه داد: جریانهای ضدانقلاب امروز با طرح موضوعات واهی سعی در منحرف کردن اذهان مردم برای جلوگیری از شرکت آنها در انتخابات دارند که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
فرماندار سبزوار گفت: هرچه میزان مشارکت عمومی در انتخابات بیشتر باشد یأس دشمن نیز بیشتر می شود و رای اولیها نقش مهمی در این امر دارند و باید خود را برای نخستین آزمون سیاسی و اجتماعی زندگیشان آماده کنند.
وی با اشاره به اینکه نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور تزئینی و تشریفاتی نیست افزود: انتخابات حقی است که در قانون اساسی کشور، در کلام امام راحل و در منویات رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شده و همه باید از این حق بهره مند باشند.
برادران ادامه داد: زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان فراهم و 250 شعبه اخذ رای در این زمینه در نظر گرفته شد و حدود 2 هزار و 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در سبزوار همکاری دارند.
255 هزار نفر از شهروندان سبزواری واجد شرایط اخذ رای هستند که از این تعداد 7500 نفر رای اولی می باشند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.