مهدی تاج عصر پنجشنبه در حاشیه گردهمایی روسای هیاتهای فوتبال شهرستانهای خراسان رضوی در گناباد طی گفت و گو با خبرنگاران بر شفافیت و افزایش بازدارندگی قوانین فوتبال تاکید کرد.
وی افزود: باشگاههایی که نزد فیفا و سازمانهای بین المللی دارای حکم انضباطی هستند، تا تعیین تکلیف وضعیت پرونده بازیکنان و مربیان خارجی حق جذب و انعقاد قرارداد و بکارگیری را در لیگ برتر ایران ندارند.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: همچنین این تیمها درصورتی می توانند بازیکن داخلی جذب کنند که معادل قرارداد آنها بدهیهای خود را تسویه کرده باشند.
وی در ادامه استعدادیابی در شهرستانها را از رویکردهای مهم فدراسیون فوتبال اعلام و بیان کرد: برگزاری رقابتهای منطقه ای فوتبال در قالب 9 منطقه در سطح کشور بسترساز این مهم است.
تاج همچنین گفت: بر خلاف مسائل مطرح شده در فضای مجازی، بین تیمهای سیاه جامگان و صبای قم تبانی صورت نگرفته و از طرفی هرگونه تبانی در ورزش فوتبال موجب محرومیتهای زیای برای ورزشکاران حتی به صورت دائمی می شود.
وی افزود: با وجود ناظران داوری و کمیته انضباطی هیاتها و فدراسیون فوتبال هیچ تبانی نمی تواند بین تیمها صورت گیرد و از طرفی رسانه های ارتباط جمعی بزرگترین ناظر هستند.
گردهمایی سالیانه روسای هیاتهای فوتبال شهرستانهای خراسان رضوی با هدف بررسی مسائل و مشکلات و بیان سیاستها و رویکردهای این ورزش در گناباد واقع در 287 کیلومتری جنوب مشهد برگزار شد.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.