به گزارش ایرنا، شهیندخت ملاوردی به صورت مجزا با وزیر امور زنان افغانستان، وزیر امور اجتماعی سوریه، وزیر توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان اندونزی و وزیر امور زنان و خانواده موریتانی و برخی مقامات دیگر دیدار کرد.
محور گفت و گوهای معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ارائه راهکارهای لازم برای حل مشکلات زنان در کشورهای اسلامی، بسترسازی همکاریها و تشکیل کنسرسیوم مشترک بین مدیران امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی بود.
بعد از این ملاقاتهای دوجانبه قرار است ضیافت شام با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، وزیران امور زنان و مقامات کشورهای ترکیه، عراق، بنگلادش، جمهوری آذربایجان، سوریه، اندونزی، موریتانی، افغانستان و پاکستان در مشهد برگزار شود.
نشست تخصصی وزرای امور زنان برخی کشورهای اسلامی صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و نیز وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مشهد آغاز شد.
در این نشست با عنوان 'سیاستگذاری اجتماعی و خانواده در جوامع اسلامی، الزامات و بایسته ها' وزیران مرتبط با حوزه زنان از کشورهای ترکیه، اندونزی، جمهوری آذربایجان، موریتانی، افغانستان، عراق، بنگلادش، سوریه، پاکستان و نیجریه حضور داشتند که به صورت مجزا به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
این نشست از برنامه های مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام از سوی سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان همکاری اسلامی (آیسسکو) با مشارکت وزارت امورخارجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف ایران، اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان برگزار شده است.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.