حسین محمودی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی کوراش بزرگسالان کشور به منظور آمادگی برای اعزام به بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا تا 19 اردیبهشت ماه ادامه می یابد.
وی ادامه داد: وحید جدی، علی قلی پور، حیدر زحمتکش، مجتبی زمانی، مجتبی نیک بین، کامران رستمی، مهدی کیوان پناه، امین کامیابی، مرتضی احدی، عبدالوهاب وهابیان، قنبرعلی قنبری و قاسم احدی، کوراش کاران ارزنده استان هستند که با کسب مدال های رنگارنگ در رقابتهای قهرمانی کشور مجوز حضور در تیم ملی را کسب کردند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی بیان کرد: هشت نماینده از خراسان شمالی،پنج نفر از تهران و از استان های فارس، مازندران و سیستان و بلوجستان هر کدام یک به این اردوی آمادگی دعوت شده اند.
وی با اشاره به انتصاب خسرو دلیر رییس کمیته کوراش هیات استان به عنوان سرمربی تیم ملی کشور افزود: علی معلومات که هدایت تیم خراسان رضوی را در رقابتهای کشوری امسال برعهده داشت به همراه رضا مهنان و حسین علی اکبری، به عنوان مربیان تیم ملی کوراش انتخاب شده اند و در این اردو حضور خواهند داشت.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی همچنین از دعوت 6 جودوکار استان به اردوی تیم ملی مردان کشور در تهران خبر داد.
وی اظهار کرد: جعفر فیروزآبادی، علی پرهیزگار، فرزین شاهباز، آرمین بندار، جلال محجوب و جواد محجوب از خراسان رضوی به این اردو دعوت شدند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به اینکه اردوی آمادگی تیم جوانان و امید کشور از 9 اردیبهشت ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود، ادامه داد: 25 جودوکار دیگر نیز از استانهای تهران ، البرز، خراسان شمالی، خوزستان،فارس، قزوین ، لرستان، مرکزی و همدان در این اردو که تا 20 اردیبهشت ماه به طول می انجامد، حضور خواهند یافت.
هم اکنون پنج هزار نفر در استان خراسان رضوی در رشته جودو فعالند که نیمی از آنان در رشته کوراش نیز حضور دارند.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.