پرستوها نوشت: گروه طنز 'فیتیله ای ها' برای خدمت به کودکان روستای برج موری بخش رضویه مشهد و شاد کردن آنها برنامه طنز و شادی را اجرا کردند.
-پنجه عقابی که زیر شن‌ های طبس نابود شد: عملیات طبس که نام عملیاتی آن در ارتش آمریکا عملیات پنجه عقاب بود، عملیاتی نظامی توسط نیروی دلتا برای آزادسازی آمریکایی‌های گروگان گرفته‌شده توسط دانشجویان پیرو خط امام در تهران بود که به شکست انجامید.
- شادی در روزهای پسازلزله در بخش رضویه‌ی مشهد: هنوز هم پس لرزه ها بخش رضویه را می لرزاند اما گروه های جهادی و عمو های فیتیله ای برای اهدای شادی و امید به مردم روستا تلاش می کنند تا سختی زندگی در چادر و نبود امکانات ضروری را برای ساعاتی از یاد ببرند.

* پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- پنج مجری برتر مشهدی دیپلم افتخارکسب کردند: درهفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران زمین، وحید اسدی در بخش 20 مجری برتر ایران در سال 96 دیپلم افتخار کسب کرد و خلاق‌ترین مجری، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از احسان ابراهیمی از خراسان رضوی، به وی دیپلم افتخار داد و وی را به‌عنوان یکی از 10 مجری برتر ایران در سال 96 حائز دریافت دیپلم افتخار دانست.
- مدیریت شهری شایسته ترین افراد را می خواهد/ شایسته سالاری نیاز مردم مشهد در شورای شهر پنجم : شهر مشهد دومین کلان شهر مذهبی دنیا است که نگاه ویژه ای بدان شده است.
- شادی برای شهر هزینه دارد برای شخص نه! : طبق تحقیقات انجام شده، خراسان رضوی در زمره استان های غمگین کشور است. این امر طبق نظر کارشناسان دلایل بسیار زیادی دارد و متولیان شهری باید به سلامت روان افراد اهمیت بیشتری دهند و به جای آنکه کار فرهنگی را تنها در برگزاری مراسم ببینند باید برای شاد بودن افراد برنامه ریزی بیشتری کنند.
- مدیر سابق طرح های توسعه شهری در دومین نشست مشهد شهر من: طرح های تفصیلی نتوانسته به نیازهای مردم پاسخ دهد/فرایند تهیه و اجرای طرح های جامع، مالامال از سیاست زدگی است

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- منزل مسکونی برادران شهید دهنوی در محله عیدگاه مشهد به موزه شهدا تبدیل شد.
- مهدی تقی پور قاری و موذن بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) رتبه نخست رشته قرائت تحقیق اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام را از آن خود کرد.
- کورس نوزادان تجملاتی با خودرو های شاسی بلند : گذشته از مجالس عروسی پر زرق و برق و کورس برای خرید خودرو های شاسی بلند این روز ها تولد فرزندان و به دنبال آن تهیه سیسمونی نیز گوی چشم و هم چشمی را در بین خانواده از یکدیگر ربوده است تا آنجا که هزینه تهیه وسایل نوزادان با قیمت برخی خودرو ها نیز برابری می کند.
- پزشک قانونی رشتخوار بدون پزشک مانده است/تمایلی برای احراز پست وجود ندارد.

*پایگاه خبری صبح توس و مشهد پیام:
- همایش بین المللی«مادری و تزاحم نقش‌ها» هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود.
- غرضی، وزیر اسبق پست و تلگراف: داشتن نگاهی مردمی، پیروزی در انتخابات را به همراه دارد
- در گفت و گو با یک مجموعه‌دار مشهدی بیان شد: سماور مظفرالدین شاه در مجموعه‌ام پادشاهی می‌کند/ روس‌ها از مجموعه‌ام متعجب هستند
7489/ 6012 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.