به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مرتضی عطاریان افزود: برگزاری جنگ شادی، نمایش فیلم 'دره شاپرکها'، اجرای تئاتر 'همسفر با پروانه ها' و تئاتر من گریه نمی کنم' از جمله برنامه هایی بود که طی سه روز استقرار گروه هنرمندان این مجتمع در دو روستای سرچشمه و دوقلعه براشک به اجرا درآمد.
وی بیان کرد: این برنامه ‌ها، به‌جز رده سنی کودک و نوجوان با استقبال بیشتر اهالی روستا و خانواده‌ های آنان مواجه شد و اوقات مفرحی را برای زلزله زدگان ایجاد کرد.
وی اظهار کرد: نمایش فیلم کودکانه 'دره شاپرکها' بسیار مورد استقبال زلزله زدگان قرار گرفت به طوری که در حالی که باران می بارید، آنان به تماشای فیلم ادامه دادند.
مسئول مجتمع فرهنگی – هنری امام خمینی (ره) گفت: گروه اعزامی از این مجتمع به مناطق زلزله زده اوایل هفته جاری به مدت سه روز در دو روستا که کانون اصلی زلزله 6 ریشتری اخیر در خراسان رضوی بود، حضور یافتند.
مجتمع امام خمینی(ره) تنها مرکز تولیدکننده‌ نمایش در میان مؤسسه‌ های وابسته به آستان قدس رضوی است که سالانه 2 هزار هنرجو در بیش از 20 رشته مختلف هنری را پذیرش می کند و به اقشار محروم به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.
زلزله 6 ریشتری 16 فروردین ماه گذشته در چهار شهرستان مشهد، سرخس، تربت جام و فریمان خراسان رضوی به وقوع پیوست و بر اثر آن یک نفر جان باخت و 40 نفر مجروح شدند.
7489/ 6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.