یاسر هاشمی رفسنجانی گفت: عده‌ای امروز هم مقابل چشم مردم و در شبکه‌های مختلف مجازی به مردم دروغ می‌گویند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یاسر هاشمی رفسنجانی شب گذشته در مراسم جشن مبعث رسول رحمت (ص) که در ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله هاشمی در اواخر عمر خود چندین بار بر ادامه دولت اقای روحانی و تلاش بیشتر دولت در دور دوم خود برای تحقق اهداف انقلاب تاکید کرده بود.

فرزند آیت هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه عقلانیت و اخلاق عصاره مبعث پیامبر گرامی اسلام است، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت پیامبر (ص) برای برقراری عقلانیت و اخلاق در جامعه مبعوث شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط فعلی دنیا درگیر جاهلیت مدرن شده است، تصریح کرد: باید با آموزه‌های دینی و فرهنگی عقلانیت و اخلاق در جامعه گسترش یابد تا ریشه‌های جاهلیت از بین برود.

هاشمی ادامه داد: براساس اسناد تاریخی به دلیل اتفاقات بسیار زیادی که در سال 1360 رخ داده، از این سال به عنوان یکی از سالهای بحرانی انتقلاب اسلامی یاد می‌شود زیرا در این سال ترورهای بسیار زیادی در کشور رخ داد.

وی ادامه داد: تمامی اتفاقات سال 1360 در خاطرات آیت الله هاشمی موجود بود اما با همه این اوصاف ایشان سال‌های آخر دولت گذشته را بسیار بحرانی‌تر از سالهای اوایل انقلاب توصیف می‌کردند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: این سخن به این دلیل بود که انقلاب در اواخر دولت گذشته از هدف و آرمان‌های خودش فاصله گرفته بود مواردی مانند فساد، دروغ، بی‌اخلافی و خرافات در حال ترویج بود و وحدت و یکپارچگی کشور نیز از بین رفته بود.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقد بود که انقلاب در دولت گذشته از مسیر اصلی خود خارج شده بود و با اهداف انقلاب اسلامی فاصله گرفته است.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه در سال 92 انقلاب اسلامی به ریل واقعی خود بازگشت، خاطرنشان کرد: در این سال ما بار دیگر شاهد استقرار عقلانیت و اخلاق در جامعه بودیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم وضعیت اقتصادی کشور بهبود یافته است، تصریح کرد: متسفانه امروز هم شاهد هستیم بار دیگر افرادی در برابر چشم میلیون‌ها انسان در فضای عمومی جامعه و شبکه‌های اجتماعی به مردم و رهبری انقلاب دروغ می‌گویند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: یاید با همان رویکرد آقای روحانی در ستادهای انتخاباتی ایشان با عقلانیت و اخلاق برای پیروزی تدبیر و امید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در سال 92 عده ای به اقای روحانی توصیه کردند که می‌توانید با طرح موضوعاتی به سایر کاندیداها حمله کنید اما آقای روحانی گفتند که علاقه‌ای به تخریب افراد ندارم اما پاسخ تهمت‌ها را خواهم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.