آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه همزمان با مبعثت رسول مکرم اسلام (ص) در همایش علمای شیعه و سنی خراسان رضوی در مشهد افزود: روز پیروزی انقلاب روز جهانی شدن اسلام است و این حقیقت را استکبار جهانی به خوبی درک کرده است.
وی ادامه داد: امروز اسلام و مسلمانان در مسیر جهانخواری آمریکا و استکبار جهانی مسیری دشوار و سنگلاخ ایجاد کرده اند و به همین دلیل درصدد براندازی اسلام برآمده اند.
امام جمعه مشهد گفت: هم اکنون به تاکید مقام معظم رهبری انقلاب به پیروزی رسیده و 22 بهمن 57 راهی به دست انقلاب افتاد که با آن اسلام و انقلاب توسعه پیدا کند و حرکتی فراگیر به سوی جهانی شدن اسلام است.
وی افزود: پیامبر(ص) برای مدیریت جامع بشری مبعوث شد تا حرکت به سوی نقطه خداگونگی را در حوزه فردی و اجتماعی مدیریت کند و همه بشریت سوژه هدایت پیامبر اسلام است.
آیت الله علم الهدی افزود: پیامبر اسلام برای تعلیم، تزکیه، ارائه و تلاوت آیات قرآن مبعوث شد و فرستادن او از سوی خدا برای این سه امر می باشد. به همین خاطر خداوند در قرآن می گوید منت گذاشت بر مومنان که پیامبری از خودشان مبعوث کرد برای هدایت و تربیت اشخاص و تلاوت آیات.
وی ادامه داد: اگر کسی لا اله الا الله و محمد رسول الله بگوید اما در مسیر انقلاب و معتقد به آن نباشد و در جریان انقلاب حرکت نکند چنین فردی یا مرتد شده یا محمد رسول الله گفتن او باطل است.
نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: انقلاب اسلامی حرکت به سوی جهانی سازی اسلام است و اگر کسی خلاف این قائل باشد یا منکر خاتمیت پیامبر(ص) است یا منکر نبوت او و در عرصه این نظام و خط انقلاب قرار گرفتن وظیفه ای است که از بعثت پیامبر اسلام به ما متوجه شده است.
این همایش با حضور 800 نفر از علمای شیعه و اهل سنت استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مشهد برگزار شد.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.