علیرضا قامتی روز دوشنبه در نشست شورای اداری قوچان افزود:اصل انتخابات یک موضوع بسیار مهم است به همین دلیل، انتخابات پیش رو باید طوری رقم بخورد که اقتدار، جایگاه و شأن نظام حفظ شود .
وی بابیان اینکه مجریان، ناظران و بازرسان باید بستر کار را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم کنند ، اظهار کرد : باید از همه فرصت‌ها برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کرد.
فرماندار قوچان با یادآوری اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 79 نفر در این شهرستان به‌عنوان نامزد ثبت‌نام کرده‌اند گفت : پس از بررسی هیأت های اجرایی و نظارت صلاحیت 55 نفر به دلیل عدم تطبیق با بندهای قانونی رد و تاکنون 14 نفر از حضور در این عرصه انصراف داده‌اند.
وی برگزاری انتخابات را نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دانست و افزود : در نخستین جلسه هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری این شهرستان 240 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده است .
وی قوچان را یکی از هشت شهر خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در شورای شهر اعلام کرد و ادامه داد : این کار دقت و سرعت را بالابرده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و تمام تلاش برای برگزاری مطلوب در حوزه الکترونیکی است .
وی ادامه داد : کلیه عوامل اجرایی انتخابات از مداخله و تبلیغ و ایجاد هرگونه شائبه منع شده‌اند و در صورت مشاهده با این تخلف با قاطعیت برخورد خواهد شد .
فرماندار قوچان توهین به هرکدام از نامزدهای مورد تائید شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری را جرم دانست و گفت:‌ باید شأن هر فرد درون نظام حفظ شود و هرکس رأی آورد باید به او احترام گذاشت زیرا نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم است .
وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه عملیاتی سال 96 خود را هنوز ارائه نداده‌ان، گفت : کتاب قانون بودجه ، برنامه بودجه و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اختیار مدیران شهرستان قرارگرفته و در هفته‌های آتی از آنان آزمون گرفته خواهد شد.
قوچان در 125 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
7501/6012 خبرنگار: حبیبه احسنی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.