امیر پورمهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ابلاغ وزارت کشور از 150 شهرکشور که انتخابات در آنها به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود هشت شهر دارای شوراهای اسلامی هفت و 9 نفره در خراسان رضوی واقع است.
وی این شهرها را نیشابور، سبزوار، کاشمر، قوچان، تربت جام، چناران، تایباد و تربت حیدریه اعلام کرد.
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: برنامه های آموزشی در این ارتباط در دست تهیه است که از طریق صدا و سیما پخش می شود. بروشورها و تراکتهایی هم برای آموزش نحوه رای دادن الکترونیکی و مراحل آن در دست تهیه است که توزیع می شود.
وی ارائه شناسنامه را برای اخذ رای در انتخابات الزامی اعلام و بیان کرد: کسانی که شناسنامه مخدوش دارند و یا شناسنامه آنها گم شده می توانند از هم اکنون برای اقدام در این زمینه به ادارات ثبت احوال و نیز دفاتر خدمات پستی و پیشخوان دولت که خدمات ثبت احوال ارائه می دهند مراجعه کنند.
پورمهدی گفت: این مراکز طی این ایام با افزایش ساعات کار در نوبت عصر هم دایر بوده و درخواستهای مردم را دریافت و خدمات لازم را ارائه می دهند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در 73 شهر و دو هزار و 574 روستای استان خراسان رضوی که تعداد داوطلبان آنها به حد نصاب رسیده ‌برگزار می شود.
با توجه به چهار میلیون و 500 هزار نفر جمعیت واجد شرایط اخذ رای در خراسان رضوی بیش از 9 میلیون تعرفه اخذ رای ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این استان منتقل شده است.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
در 73 شهر و 2574 روستا انتخابات شهر و روستا برا تشکیل شوراها اقدام می کنیم .
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی :
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.