سیدجلال فیاضی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری شاخه خراسان رضوی مدتی قبل کار خود رو با بررسی 120 داوطلب شروع کرد و در نهایت طی هفته گذشته به فهرستی 30 نفره رسید.
وی ادامه داد: با این حال از سوی جبهه با توجه به بررسی صلاحیتها فراخوانی داده شد تا کسانی که خود را برای حضور در فهرست بر مبنای چهار شاخص تعهد، تخصص، کارآمدی و مقبولیت دارای ویژگی لازم می بینند سوابقشان را ارسال کنند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: بر این اساس تعداد زیادی از داوطلبان تایید شده اطلاعات و سوابق خود را ارائه کردند و طی بررسیهای اولیه در کمیته انتخابات تعداد نامزدهای واجد شرایط اولیه جبهه از 30 نفر به 43 نفر رسید.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از امروز تا پایان هفته این نامزدها با حضور در کمیته انتخابات جبهه پیروان به دفاع از اهداف و برنامه های خود به منظور حضور در فهرست جبهه برای عضویت در شورای شهر مشهد می پردازند.
فیاضی ادامه داد: کمیته انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری از این تعداد 25 نامزد را برای ارائه برنامه های خویش به هیات رییسه جبهه معرفی می کند تا در نشست شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خویش پیرامون شورای اسلامی شهر مشهد بپردازند.
وی گفت: این جبهه علاوه بر 16 تشکل و حزب عضو، به عنوان تشکلی که منادی وحدت بین نیروهای انقلاب است با گروههای مختلف سیاسی همسو نیز رایزنی نموده و تاکید بر آن است فهرست مشترک ارائه کنیم.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.