حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی در برگزاری انتخابات دارد و هیچ کشوری نمی تواند مدعی شود از نظام ما مردمی تر است.
وی ادامه داد: همه افرادی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند برکت برای نظام هستند و باید با توجه به معیارهای اسلام و انقلاب، فرد اصلح را انتخاب کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: ثبات سیاسی و افزایش درجه مقبولیت نظام از نتایج مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
وی گفت: هر کشوری اگر مردم آن از نظام خود پشتیبانی نکنند بازنده است و مسیر حرکت کشور از آغاز انقلاب بر اساس مراجعه به آرای عمومی استوار بوده و توانسته نسخه بومی شده آن یعنی مردمسالاری دینی را به جلو ببرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: دشمن بدنبال 2 قطبی کردن انتخابات و ایجاد اختلاف بین مردم است تا به اهداف خود دست یابد. حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای تهدیدات دشمن را در شرایط حساس کنونی بی اثر می کند.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اصل نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی به آرا عمومی گذاشته شد. انتخاب روسای جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی همه با رای مستقیم مردم و انتخاب بالاترین مقام کشور نیز با یک واسطه توسط خبرگان ملت انجام می شود که نشانگر استواری نظام بر رای مردم است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: بیش از عمر انقلاب در کشور انتخابات برگزار شده در حالی که در اطراف ایران کشورهایی قرار دارند که حتی یک انتخابات نیز در عمرشان برگزار نکرده اند اما همین کشورها مقبول غرب و مدعیان دموکراسی هستند.
وی افزود: کشورهای غربی چشم خود را بر نظامهای غیردموکراتیک و مرتجع کشورهای اطراف بسته اند و با این حال نظام ما را غیردموکراتیک معرفی می کنند و بطور مداوم در مسائل مختلف علیه نظام و انقلاب اسلامی دسیسه چینی می کنند.
او ادامه داد: همه ما در این نظام تعریف می شویم و مردم نیز همان راهی را می روند که امام خمینی(ره) آن را ترسیم کرد و مقام معظم رهبری ادامه دهنده آن می باشد بنابراین در عرصه انتخابات که کرامت ما است نباید بگذاریم اغراض سیاسی اصل انتخابات را زیرسئوال ببرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حضور حداکثری در انتخابات یکی از عوامل موثر بر امنیت و اقتدار ملی نیز شمرده می شود و قطعا این حضور کشور را در برابر تهدیدات خارجی بیمه می کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.