محمدرضا حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس فراخوانی که داده شد این افراد برای قرارگرفتن در فهرست نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر مشهد اعلام آمادگی کرده و سوابق خود را ارائه نمودند. هم اکنون در حال ارزیابی این افراد هستیم.
وی ادامه داد: این فراخوان بر اساس پنج شاخص سوابق علمی و پژوهشی مرتبط با شورای شهر، سوابق اجرایی و مدیریتی، فعالیت مدنی و سیاسی، تواناییهای تخصصی در حوزه مدیریت شهری و بحث پایگاه اجتماعی و میزان رای آوری داده شد.
رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: بر اساس این ملاکها و شاخصها متغیرهایی تعریف شد که در مجموع افراد متقاضی برای آنها مستنداتی ارائه کردند و بر همین اساس ارزیابیها در حال انجام است.
وی افزود: در مرحله نخست بررسی از این فهرست 90 نفره به 60 نفر می رسیم و در شورای عمومی اصلاح طلبان از بین این 60 نفر در نهایت 30 نفری که دارای شاخصهای برجسته تری هستند باقی می مانند. بر این اساس ظرفیتی که برای جریان اصلاح طلبی تعیین شده مشخص و فهرست 15 نفره برای نامزدی در انتخابات شورای شهر مشهد ارائه می شود.
حیدری ادامه داد: این فهریست تا 15 اردیبهشت جاری نهایی خواهد شد.
وی گفت: شورای عمومی اصلاح طلبان خراسان رضوی که دارای 51 عضو است بطور جدی برای رسیدن به فهرست واحد با حضور همه جریانهای تاثیرگذار اصلاح طلب و اعتدالی و چهره های متخصص رای مثبت داده اند.
رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی افزود: هیات رئیسه این شورا در حال گفت و و رایزنی با گروههای مختلف همچون جمعیت دوستداران مشهد، حامیان دولت در قالب جریان اعتدال و نیز مدیران اسبق شهری است که در دوره های گذشته سابقه مدیریتی داشته اند.
وی ادامه داد: تلاش بر آن است که بطور طبیعی به سراغ افرادی برویم که دارای تواناییهای برجسته در حوزه شهری و ظرفیتهای رای آوری هستند و تمایل دارند با برند اصلاح طلبی وارد عرصه انتخابات شوند.
حیدری در زمینه اجماع حامیان دولت و اصلاح طلبان هم گفت: همه به ضرورت این اجماع رسیده ایم اما بر روی ساز و کار و نحوه آن در حال گفت و گو هستیم و امید است این امر محقق شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.