به گزارش ایرنا، سیاه جامگان مشهد که بعد از حضور اکبر میثاقیان در کادر فنی این تیم شش هفته ای بود طعم شکست را نچشیده بود هفته پیش با نتیجه دو بر یک بازی را به شاگردان مجید جلالی واگذار کرد تا بزرگترین شانس برای باقی ماندن در لیگ برتر را از دست بدهد.
هرچند کارنامه سیاه جامگان بعد از حضور میثاقیان درخشان است و آنها در هفت هفته تنها یک شکست را تجربه کرده اند ولی شرایط جدول بگونه ای است که سیاه جامگان برای بقا در لیگ برتر دچار اما و اگرهای بسیار زیادی است.
سیاه جامگان در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال به ترتیب به مصاف تیمهای ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران می رود. دو تیمی که شاید روی کاغذ انگیزه چندانی برای جدال در زمین نداشته باشند. ماشین سازی تبریز که سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده و پرسپولیسی که عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده است.
شاید سیاه جامگان بتواند بازی راحتی مقابل ماشین سازی تبریز داشته باشد و این تیم را شکست دهد اما بازی مقابل پرسپولیس سخت و دشوار خواهد بود. میثاقیان باید هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و چشم انتظار لغزش تیم صبای قم باشد.
صبایی که این هفته دلچسب بازی نمی کند و امتیازات را یکی پس از دیگری از دست می دهد. صبا هفته گذشته سه امتیاز بازی را مقابل سپاهان اصفهان از دست داد تا امیدها در دل سیاه جامگان زنده باقی بماند.
تیم صبا نیز باید به ترتیب به مصاف تیمهای نفت تهران و استقلال خوزستان می رود که هر دو بازی برای این تیم قمی سخت و دشوار خواهد بود.
در صورتی که تیم صبا بتواند هر دو بازی خود را برنده از زمین خارج شود تیم سیاه جامگان تحت کسب هر نتیجه ای در دو بازی باقی مانده به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.
این تیم مشهدی هم اکنون با 24 امتیاز در رده پانزدهم و تیم صبای قم با 25 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.