حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ویژه برنامه‎‌های فرارسیدن بیست‌وپنجم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه پدر گرامی امام رضا(ع)، هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی‌کاظم(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب شهادت و شام غریبان حضرت امام موسی‌کاظم(ع) از ساعت 20 تا 22 روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام کاظم صدیقی پیرامون موضوع سیره‌های اخلاقی و سیاسی امام موسی‌کاظم(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سالروز شهادت مظلومانه حضرت موسی‌بن‌جعفر(ع) هم از ساعت 11 تا 14 روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و آیت‎الله سیداحمد علم‌الهدی و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان پیرامون موضوع تبیین شخصیت و سبک زندگی امام موسی‌کاظم(ع) به ایراد سخن می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کاظم محمدی، مهدی رسولی، مهدی نیکبخت و سعید قانع به عزاداری در مدح این امام همام می‌پردازند.

وی تأکید کرد: حضور در این مراسم‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت امام موسی‌کاظم(ع) می‌توانند با شرکت در این مراسم‌ها ضمن عرض تسلیت این مصیبت عظمی به محضر فرزند گرامی‌شان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی هفتمین پیشوای شیعیان را که در میان ائمه اطهار(ع) به باب‌الحوائج مشهور  هستند را برگزیده و این ویژگی‌های برتر را در  زندگی خودشان عملی کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624414
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.