به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار بهمن امیری مقدم اظهار داشت: یکی از گروه‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده بلوار بابانظر مشهد به یک دستگاه تریلی حامل کانتینر مشکوک شد.

وی افزود: در بازرسی کانتینر 2 هزار و 680 قطعه انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین فاقد هرگونه مجوز گمرگی به ارزش پنج میلیارد و 360 میلیون ریال برآورد کشف، خودرو توقیف و یک متهم روانه دادسرا شد.

دستگیری عاملان شرارت در گلبهار

فرمانده انتظامی چناران از دستگیری 9 نفر از عاملان شرارت در شهر گلبهار خبر داد.

سرهنگ برات اویسی افزود: زورگیری، اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس از جرائم ارتکابی این اراذل و اوباش است.در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری مشروبات الکلی، پنج قبضه شمشیر، سه عدد تبر و 9 عدد چاقو به دست آمد. 

وی همچنین به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت اعضای این باند اشاره و بیان کرد: متهمان روانه دادسرا شدند.

برخورد اتوبوس با مسافران در مشهد هفت مجروح بر جای گذاشت

شهرام طاهرزاده؛ رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 14:30 امروز در یکی از ایستگاههای اتوبوس محدوده خواجه ربیع مشهد رخ داد.

وی افزود: برای امداد رسانی به مجروحان این حادثه 2 اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام شدند، که یک نفر از مجروحان در محل درمان شد و 6 نفر دیگر به به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623563
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.