رئیس حزب اعتماد ملی خراسان رضوی دوران فعلی کشور را دوران حاکمیت منطق و عقلانیت دانست و گفت: باید برای حفظ این مسیر تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، محمد صادق جوادی حصار در نشست تخصصی "ثبات اقتصادی بر مدار اعتدال" که در حزب اعتماد ملی خراسان رضوی برگزار شد، دوران فعلی را دوران حاکمیت منطق و عقلانیت دانست و عنوان کرد: باید برای حفظ این مسیر تلاش های بسیار زیادی انجام شود به علاوه باید همه بدانند دوران انقلاب های رادیکال به پایان رسیده و در شرایط فعلی باید رویکرد مدارا و گفت وگو در نظر گرفته شود.

رئیس حزب اعتماد ملی خراسان رضوی گفت: امروز باید به جوانان‌مان بیاموزیم که باید با صبر و مدارا با گروه‌های مختلف گفت‌وگو کرده و منطق استوارمان را به آن‌ها تحمیل کنند.

وی با بیان این مطلب که حزب اعتماد ملی برخواسته از یک شکست بزرگ سیاسی در سال 1384 است، اظهار کرد: لیکن این حزب تا کنون توانسته در عرصه های مختلف نتایج درخشانی را کسب کند و ظرف 5 ماه توانست در 31 استان کشور فعالیت های حزبی خود را آغاز کند.

رئیس حزب اعتماد ملی خراسان رضوی ادامه داد: نام حزب اعتماد ملی نیز با مشارکت مردمی انتخاب شده و این موضوع باعث شده رای و دیدگاه مردم به شدت در این حزب مورد توجه قرار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سال 88 که فعالیت های سیاسی بسیاری از احزاب کم رنگ شده بود، حزب اعتماد ملی با برگزاری جلسات مختلف توانست زمینه تغییر را در سطوح مختلف کشور به وجود بیاورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.