به گزارش ایرنا احمد برادران، سه شنبه در نشست روابط عمومی های ادارات این شهرستان که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد، افزود: انتخابات مظهر اقتدار و مهمترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی است که باید همه جریان ها و سلیقه های سیاسی برای برگزاری پرشور و باشکوه آن تلاش کنند.
وی تصریح کرد: امروز دوران تعیین تکلیف و قیم مآبی به پایان رسیده و مردم با بلوغ سیاسی، اطلاع کاملی از وضعیت کشور دارند و با نگرشی عمیق سرنوشت خود را تعیین می کنند.
وی با بیان اینکه سیاه نمایی ها و ایراد گرفتن از خدمات دولت، تنها سبب کاهش اعتماد عمومی و مشارکت مردم می شود، ادامه داد: در انتخابات پیش رو مهمترین اولویت حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی باشکوه تر از ادوار گذشته است و جریان های سیاسی باید در اقدامات خود باید به این اولویت توجه کنند.
برادران گفت: مردم بهترین معیار برای انتخاب افرادی هستند که برنامه درستی برای مدیریت کشور دارند و با مشارکت حداکثری به تفکری رای می دهند که دارای برنامه، ایده و زمینه ساز پیشرفت کشور باشد.
فرماندار سبزوار تصریح کرد: فضای انتخابات باید برای حضور همه افرادی که برای پیشرفت کشور تلاش می کنند، فراهم شود و نمی توان کسی را تنها به دلیل نگاه و سلیقه خاص سیاسی رد صلاحیت کرد.
برادران، به نقش روابط عمومی ادارات در معرفی دستاوردهای دولت اشاره و اظهار کرد: مسئولان واحدهای روابط عمومی مهمترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید عملکرد دولت را به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی کنند.

* 73 هزار نفر در غرب خراسان رضوی، بهره مند از خدمات بیمه سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در این مراسم گفت: بیش از 73 هزار نفر از مردم شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.
علیرضا مسلم افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان های مزبور خدمات بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای مردم به صورت رایگان ارائه می شود.
وی ادامه داد: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت برای انجام یک عمل قلب باز حدود 110 میلیون ریال از فرد بیمار دریافت می شد که با اجرای این طرح این مبلغ به 2 میلیون و 200 هزار ریال رسیده است.
مسلم عنوان کرد: با بهره برداری از بیمارستان حشمتیه، ظرفیت تخت های بیمارستانی در سطح این منطقه افزایش چشمگیری یافت که در ارائه خدمات به بیماران موثر است.
وی ادامه داد: سرانه ارائه خدمات درمانی به بیماران روستایی حدود 320 هزار ریال بود که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این سرانه به 940 هزار ریال رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: 60 درصد از 193 خانه بهداشت در سطح شهرستان های ذکر شده نیازمند مرمت و بهسازی است که در این راستا 60 پروژه بهداشتی- درمانی و آموزشی در سطح این منطقه در حال ساخت است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری از غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8144/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.