مهدی برادران روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور دو تیم در لیگ برتر از خراسان رضوی موقعیت بسیار ارزشمندی را برای رشد و توسعه استعدادها در شرایط فعلی فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه نسبت به سال های گذشته مدارس فوتبال در خراسان رضوی با استقبال بیشتری روبه رو می شوند، خاطر نشان کرد: 38 مدرسه به صورت قانونی و مجوز دار در سطح استان مشغول به ارائه خدمات به نونهالان و نوجوانان علاقه مند به فوتبال هستند.
برادران با اشاره به اینکه تیم سیاه جامگان نیز فراز و فرودهای بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: هر زمان در فوتبال به بومی گرایی به صورت ویژه توجه شده نتایج درخشانی نیز به دست آمده است و این موضوع در مورد سیاه جامگان نیز صدق می کند.
وی یادآور شد: بعد از حضور خداداد عزیزی در سیاه جامگان انگیزه بازیکنان و تلاش تیم برای پیروزی بیشتر شد اما بداقبالی مانع از کسب نتایج مناسب برای این تیم لیگ برتری شد.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: حضور میثاقیان نیز در شرایط فعلی باعث شده که سیاه جامگان وضعیت مناسبی را کسب کند و اکنون برای باقی ماندن در لیگ برتر بسیار امیدوار باشد.
برادران با بیان اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه می تواند زمینه پیروزی تیم سیاه جامگان را فراهم کند، تصریح کرد: مقرر شده شرایط برای حضور اقشار مختلف مردم مشهد در بازی روز جمعه تیم سیاه جامگان مقابل پیکان تهران فراهم شود تا تماشاگران به صورت گسترده در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی همچنین در خصوص وضعیت باشگاه پدیده گفت: شرایط پدیده در لیگ برتر امسال نسبت به گذشته مساعد تر شده و می توان با یک برنامه ریزی درست برای سال آینده رتبه های بالای جدول را برای تیم پدیده انتظار داشت.
سیاه جامگان هم اکنون 24 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
این تیم مشهدی پنجشنبه 31 فروردین ماه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف یپکان تهران می رود.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.