احمدعلی موهبتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تربت‌حیدریه اظهار داشت: مهمترین اشتغال‌ها در بخش صنعت صورت می‌گیرد و شهرک‌های صنعتی با فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم برای ورود سرمایه‌گذار و بخش خصوصی و در نظر گرفتن مشوق‌هایی که ایجاد انگیزه کند، بهترین گزینه در تحقق آن هستند.

فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه عنوان کرد: طرح مطالعاتی جامعی در زمینه ایجاد صنایع تولیدی مرتبط با محصولات کشاورزی، دامی و معدنی موجود در منطقه باید تهیه و تدوین شود تا افراد صاحب سرمایه و تخصص با ظرفیت‌های شهرستان بیشتر آشنا و راغب شوند.

وی ادامه داد: باید برای سرمایه‌گذار جهت فعالیت اقتصادی جذابیت ایجاد کرد و تربت‌حیدریه با توجه به نزدیک‌بودن به مرز افغانستان و خطوط ریلی شرقی و جنوبی کشور، فرصت بسیار مقتنمی برای فعالیت است.

موهبتی اظهار داشت: سیستم آموزشی باید به گونه‌ای تدوین شود تا دانش‌آموز و دانشجو فردی خلاق در حوزه خدمات و فنی پرورش یابد و به عوض تمایل به کسب اشتغال‌های مدیریتی و پشت میزی‌، به سمت تولید سوق پیداکنند. 

وی خاطرنشان کرد: حضور مشاوران اقتصادی و صنعتی نیز کمک شایانی به احصاء نیازهای سرمایه‌گذاری در این شهرستان و شهرک‌های صنعتی خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620888
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.