سیدحسن ذاکرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: بیست و سومین همایش مدیران هیئت‌های رزمندگان سراسر کشور از 30 فروردین تا اول اردیبهشت‌ماه با هدف تبیین سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری برای مدیران هیئت‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش افزایش شناخت مدیران هیئت‌ها نسبت به روش‌های هیئت‌داری، آگاهی از وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور، بایدها و نبایدها در انتخابات و انتخاب اصلح است. در این مراسم قرار است آیت‌الله علم‌الهدی، معاون رسانه ملی و همچنین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر شوند.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام خراسان رضوی تصریح کرد: در قالب کاروان‌های آموزشی نیز در ارتباط با انقلابی و جهادی ماندن هیئت‌ها، روش‌های موفق هیئت داری، فرصت‌ها و تهدیدات در فضای مجازی به تبادل نظر پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مشورتی در این همایش عنوان کرد: در این کارگاه مباحثی نظیر موکب‌های اربعین، نحوه پذیرایی موکب‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ذاکرین با اشاره به اینکه برای واحد خواهران و جوانان هیئت رزمندگان مراسمی مجزا تدوین شده است گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام پناهیان، صفارهرندی و حجت‌الاسلام طائب به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620811
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.