حامد زارعی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای چهار کیلومتر باقی مانده از خط انتقال، حصارکشی چاهها، ساخت اتاقک نگهبانی و اجرای شبکه اسکادا برای تاسیسات و منابع تولید از اقدامات در دست انجام در این بخش است که در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است.
وی با اشاره به وظایف امور آب و فاضلاب در سه بخش تولید، انتقال و توزیع آب، اظهار کرد: در بخش تولید و انتقال با تلاش و پیگیری های مسئولان شهرستان عملیات حفر، تجهیز، ساخت اتاقک، اجرای خطوط جمع آوری و ساخت مخازن ذخیره در پایان سال گذشته به اتمام رسید.
زارعی، حاصل این فعالیتها را افزایش توان استحصال به میزان 104 لیتر بر ثانیه و افزایش 2 برابری توان ذخیره دانست و گفت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته در بخش تولید می توان به مهندسی مجدد و تجهیز چاه شماره 1 و 4، ساخت اتاقک چاهها و تجهیز منابع به شمارشگرهای مغناطیسی و تابلوهای مدرن برق اشاره کرد که منجر به تامین آب شرب با کیفیت برای مشترکان شد.
وی افزود: مجموع اعتبار جذب شده برای این بخش تا پایان سال 95، 100 میلیارد ریال بوده که 13میلیارد و 240 میلیون ریال آن برای سال 95 مصوب شده بود.
وی مهمترین اقدامات در بخش توزیع را واگذاری 312 فقره انشعاب آب، بازسازی 105 رشته انشعاب، تعویض 411 دستگاه شمارشگر خراب، اصلاح و توسعه شبکه به طول 2 هزار و 567 متر و رفع 731 مورد اتفاق در خطوط انتقال شبکه و انشعابات و ساخت 10 باب حوضچه شیرآلات برشمرد.
زارعی مجموع اعتبارات هزینه شده در این بخش را 6 میلیارد و 520 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبارات از محل اعتبارات جاری تامین شده است.
9 هزار و 875 مشترک در شهرهای فیض آباد و شادمهر از خدمات امور آب و فاضلاب شهری مه ولات بهره مند هستند.
شهرستان مه ولات به مرکزیت فیض آباد با 50 هزار نفر جمعیت در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7240/5132
خبرنگار: ناهید آروین خیبری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.