مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از یک میلیون و 100 هزار خانواده فرهنگی در 110 هزار کلاس درس مناطق مختلف کشور اسکان داده شدند.
عباس باقری افزود: روند خدمات دهی به مسافران نوروزی از سطح قابل قبول و مطلوب برخوردار بود که امیدوارم نواقص و کمبودهای موجود در سالهای آینده کمتر شود.
وی اظهار کرد: مسئولین آموزش و پرورش در زمینه بیمه تکمیلی نیز با پرداخت بدهی های قبلی تلاش کرده اند به سوی ارتقای کیفی خدمات گام بردارند که در آینده شاهد خبرهای خوبی در این حوزه خواهیم بود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: نوروز امسال 12هزار و 310 کلاس درس در قالب هزار و 117 مدرسه در این استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز شد.
قاسمعلی خدابنده، تسهیل فرایند اسکان و امکان رزرو اینترنتی، افزایش خدمات در پایگاه های پذیرش زائران، تهیه بسته های فرهنگی و غذایی ویژه زائران و فراهم نمودن خدمات جانبی از جمله خدمات خودرویی را از جمله خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی اعلام کرد و افزود: اسکان نوروزی با حضور چهار هزار نفر عوامل اجرایی در 40 پایگاه اسکان در شهرستان ها و هشت پایگاه اسکان ثامن در مشهد و تبادکان انجام شد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.