به گزارش روز دوشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا گرایلی افزود: مسیر رژه روز ارتش در مشهد بولوار جمهوری اسلامی، میدان 15 خرداد و خیابان امام رضا (ع) می‌ باشد.
وی اظهار کرد: به همین منظور از ساعت 23:30 امشب از توقف وسایل نقلیه در باند شمالی بولوار جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش تا میدان 15 خرداد، میدان 15 خرداد و باندهای شمالی و جنوبی خیابان امام رضا (ع) از میدان 15 خرداد تا میدان بسیج جلوگیری می شود.
وی گفت: از ساعت 6 صبح فردا نیز محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد در خیابان خرمشهر از میدان عدل امام خمینی (ره) به سوی میدان 15 خرداد، خیابان جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش به سوی میدان 15 خرداد، خیابان امام رضا (ع) از پایانه مسافربری و ابتدای خیابان امام رضا (ع) به سوی میدان 15 خرداد، خیابان امام رضا (ع) از میدان بسیج به سوی 15 خرداد، خیابان فدائیان اسلام از فدائیان اسلام 3 به سوی میدان بسیج، خیابان بهار از تقاطع بی ‌سیم و بهار هشت به سوی میدان بسیج اجرا می شود.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان در این مدت از تردد با وسیله نقلیه شخصی در این محدوده ها خودداری کنند.
29 فروردین به نام روز ارتش نامگذاری شده و به این مناسبت رژه نیروهای مسلح فردا (سه شنبه) ساعت هشت صبح از میدان 15 خرداد به سوی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
7505 / 6053 خبرنگار: نداجواهرفر** منتشرکننده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.