نشست بررسی عملکرد دولت در عرصه سیاست خارجی با سخنرانی سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور فرماندهی ارشد منطقه شمال شرق نزاجا و دیدار فرماندهان ارتش در خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در استان در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد هستند.
امروز همچنین نشست خبری رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی، نشستی با هدف مرور مهمترین چالشهای پساانتخاباتی شوراهای اسلامی با تاکید بر شهر مشهد، مراسم تجلیل از خادمان زائران فرهنگی نوروز 96، تریبون آزاداندیشی تولید و اشتغال در دولت یازدهم، اکران فیلم لانتوری همراه با تحلیل جرم شناسانه و نقد دانشجویی در مشهد و نیز بازدید جمعی از اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی از مناطق زلزله زده این استان رویدادهایی هستند که خبری می شوند.
رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر در سایت استانی ایرنا به نشانی اینترنتی http://www.irna.ir/rkhorasan منتشر می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری راه اندازی شده است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.