محمد عجم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: طی اقدامات و جلساتی که با شرکت پدیده و شهرداری شاندیز برگزار شده است به دنبال برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکیت روی یخ در شاندیز هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در سال جاری تیم‌های استان را به مسابقات لیگ کشور در رشته‌های سرعت، اسکیت هاکی و فری استایل خواهیم داشت و از اوایل تابستان مسابقات استعدادیابی را در مشهد و شهرستان‌های استان را برای گسترش و تشویق آنها انجام خواهیم داد.

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: اکنون شهرستان‌های سبزوار، جغتای، فریمان، تربت‌حیدریه، بردسکن، گناباد، کاشمر و چناران دارای هیئت اسکیت هستند.

عجم بیان کرد: همچنین در راستای اقدامات انجام شده در استان در ارتباط با دو رشته "اگرسیو"  و "اسکیت برد" برای المپیک 2020، رشته اگرسیو را به هیئت مشهد واگذار کردیم اما اقدامات خوبی توسط هیئت مشهد انجام نشد که در این راستا به آنها در سال جاری کمک خواهیم کرد و مکانی را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در رشته اگرسیو اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و در مسابقات سال گذشته در این رشته مقام دوم و سوم کشور را کسب کردیم و در مسابقات آماتور نیز همچنین رتبه اول را کسب کردیم.

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری نیز همچنین چهار نفر ار استان به مسابقات اسکیت ماراتن جهانی اعزام می‌‌شوند که امیدوار هستیم یک نفر از پیشکسوتان در این رقابت‌ها انتخاب شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618386
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.