به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس‌، به‌نقل از آستان‌نیوز، این گروه گردشگر مسیحی از کشورهای آلمان، هلند، سوئیس، دانمارک، مکزیک و فنلاند توانستند از بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی از جمله موزه‌ها و رواق‌ها بازدید کنند.

یک جهانگرد آلمانی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این مکان مقدس برای من بسیار غافلگیرکننده و ارزشمند است، زیرا در این مکان انسان احساس آرامش بسیار زیادی دارد.

«فرانک نیگه من» ادامه داد: ساخت‌وساز و معماری موجود در حرم چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند، زیرا این معماری ادامه معماری 500 سال گذشته است و نمای بسیار زیبایی را برای مخاطب به همراه دارد.

«جو اسکراد» یکی دیگر از گردشگران حاضر در این گروه بیان کرد: من برای دومین بار است که به حرم امام رضا(ع) مشرف می‌شوم و در هر بازدید به خوبی دریافتم که بسیاری از خادمان این آستان مبارک روابط بسیار دوستانه‌ای با انسان برقرار کرده و نیز بسیار خوش اخلاق و مهربان‌اند.

وی ادامه داد: وجد و شوق معنوی درونی انسان غیرقابل بیان است و احساسی همانند حضور در اماکن معنوی ویژه مسیحیت را برای انسان به ارمغان می‌آورد.

لازم به یادآوری است؛ در این مراسم برای گردشگران غیرمسلمان از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، دوره حرم‌شناسی برگزار و به هر یک از آنان یک بسته فرهنگی- تبلیغی اعطاء شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617994
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.