سید‌جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان‌رضوی در 8 شهرستان نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر، چناران، قوچان ، تربت‌جام و تایباد به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری یک انتخابات سالم، خاطرنشان کرد: در این راستا تخریب چهره‌های انتخاباتی در همه رسانه‌ها اعم از مکتوب و غیرمکتوب و یا حتی رسانه‌های مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تمام تبلیغات غیرقانونی در ایام انتخابات جمع آوری شده و با عاملان توزیع آنها در شهرستان‌ها و یا روستاها برخورد قانونی می‌شود.

حسینی بیان کرد: علاوه بر اینها توزیع هرگونه اعلامیه، لیست، بروشور و سایر محصولات اطلاع‌رسانی در حوزه‌های اخذ رأی در روز انتخابات نیز جرم بوده و ابا افراد خاطی مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 73 شهرستان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین این انتخابات در 2574 روستا که تعداد کاندیداهای آن به حد مورد قبول رسیده نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616672
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.