400 دانش آموز در 11 رشته این مسابقات شرکت داشتند که 78 نفرحایز رتبه های اول تا سوم شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
شرکت‌کنندگان در این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ترتیبی و حفظ ویژه شامل حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل و تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با هم به رقابت پرداختند.
در رشته قرائت سیده عارفه مؤذنی و ریحانه غفوریان از ناحیه سه مشهد، شکیلا طاهری از ششتمد، الناز خفته از کاشمر و فاطمه ترابی از سرخس حائز رتبه اول شدند.
در رشته ترتیل مهناز واحدی از طرقبه شاندیز و فاطمه سادات میر شریفی از ناحیه سه مشهد حائز رتبه برتر شدند
در رشته حفظ ترتیبی زینب محمودی و فاطمه زهرا ماهی از گلبهار، ریحانه باقریان و فاطمه حاجی نژاد و منصوره علیپور ایوری از کاشمر مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند.
در رشته حفظ 5 جز نیز هانیه عیدی خانی از خواف و مائده کوچک زاده از ناحیه سه به عنوان نفرات اول این رشته معرفی شدند.
عطیه غیاثی، زهرا بهنام در حفظ 10 جزء، حنانه یزد فاضلی و کوثر ابومعاش در حفظ 20 جزء همه از ناحیه سه مشهد و زهرا دستگری از گلبهار و محدثه نخعی از کاشمر در رشته مفاهیم، نجمه طاهری و فاطمه میرچولی از ششتمد در رشته نهج البلاغه و مهلا چوپان از فریمان و هانیه فرزا از رضویه در رشته صحیفه سجادیه به مقام اول دست یافتند.
نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.
کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان خراسان رضوی به مدت سه روز میزبان دانش آموزان شرکت کننده در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر این استان بود.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پروش خراسان رضوی در محل آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس کاشمر برگزار شد.
این مسابقات در بخش پسران در اردیبهشت ماه در کاشمر برگزار می شود.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
/60127497 خبرنگار: لیلا قرائی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.