به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی خانوادگی خردسالان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند و مسیرمیدان پرند تا دریاچه مصنوعی گلبهاررا پیمودند.
استاندار خراسان رضوی در آغاز این مراسم با اشاره به هوای پاک و تاثیرآن بر روح وروان انسان همگان را به ورزش وانجام حرکات بدنی دراین هوای پاک دعوت کرد.
علیرضا رشیدیان با یادآوری گسترش ساخت و سازها در سال های اخیر در گلبهار و توسعه امکانات شهری و رفاهی آن گفت: این شهر آینده درخشانی خواهد شد و به یک شهر توریستی و مقصد گردشگران تبدیل می شود.
وی خرید و تهیه زمین بیمارستان شهر گلبهار در آینده ای نزدیک را به مردم شهر گلبهار نوید داد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران و تشکرازاستاندار خراسان رضوی گزارشی از فعالیت های اجرایی این شرکت داد.
هومن گریوانی گفت: بودجه 186میلیون یورویی در قالب فاینانس به ساخت متروی گلبهار اختصاص یافته که به اجرای این پروژه شتاب بخشیده است.
مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودروی تیبا و کمک هزینه یک باب آپارتمان و ده ها جایزه نفیس دیگر، اجرای مستقیم آهنگ باصدای مرتضی تاجیک و محسن میرزاده از دیگر برنامه های این مراسم بود.
شهر جدید گلبهار در ۳۵ کیلومتر شمال غربی شهر مشهد به عنوان یکی ازشهرهای اقماری این شهردرمحور مشهد –قوچان واقع شده و ازجنوب به سلسله جبال کوههای بینالود واز شمال به رشته کوههای هزارمسجد وکشف رود منتهی می شود و با شهرستان چناران وشهرگلمکان همجوار است.
6012خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.