مهدی علیپور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده خراسان رضوی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام از سوی سازمان امداد و نجات کشور با اتخاذ تمهیدات لازم صورت گرفت.
وی اظهار کرد: روند عملیات امدادرسانی و تامین اقلام امدادی از سوی هلال احمر خراسان رضوی به زلزله زدگان این استان قابل تقدیر و رضایت بخش است.
وی گفت: حضور نیروهای داوطلب در انبارهای امدادی و تلاش برای بسته بندی و ارائه کمک به زلزله زدگان استان و بسیج امدادگران داوطلب اعم از مرد و زن نشان از حس نوعدوستی و علاقه وافر آنان به خدمت رسانی به همنوعان دارد.
علیپور با اشاره به توزیع 1500 بسته غذایی ویژه یک ماه در بین زلزله زدگان از سوی هلال احمر خراسان رضوی افزود: مرحله دوم توزیع این بسته ها بین مردم زلزله زده نیز طی یک تا دو روز آینده آغاز می شود.
وی اظهار کرد: برای تمام خانواده های مناطق زلزله زده شناسنامه امدادی صادر شده و اقلام و کمک های تحویل شده نیز در آن ثبت شده است.
وی گفت: فعالیت تیم حمایت روانی در کنار کمک های بهداشتی ویژه مادران و کودکان نیز از دیگر نقاط مثبت عملکرد جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در این زمینه بوده است.
علیپور افزود: در زمینه تامین چادر، پتو و اقلام 22 گانه کمبود و مشکلی در انبارهای امدادی خراسان رضوی وجود نداشته و هر گونه کمبود در این زمینه از استانهای همجوار مطالبه و تامین شده است.
وی حضور نیروهای امدادگر و نجاتگر را در صحنه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به وجود برخی نیازها به ویژه اقلام بهداشتی برای زلزله زدگان اختیار تامین اقلام مورد نیاز به جمعیت هلال احمر استان داده شده است.
وی از حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات کشور در مشهد طی هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: طی مراسمی از مدیرعامل و نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی قدردانی خواهد شد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.