یحیی قائنی پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارش های پراکنده با عبورمتناوب امواجی ضعیف اما ناپایدار از روی شمال شرق کشور از جمله استان خراسان رضوی رخ خواهند داد.
وی بیان کرد: جریانات ناپایدار موجب وزش باد نیز در سطح استان می شوند که گاهی به نسبت شدید و در بخش هایی از نوار شرقی و نیمه جنوبی استان شدید خواهد بود.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در72 ساعت آینده شرایط برای تشکیل مه در ساعات بامداد و اولیه صبح در بخش هایی از استان به ویژه در نواحی کوهستانی و ییلاقی مهیا است.
وی افزود:در24 ساعت گذشته قوچان با حداقل دمای پنج درجه سلسیوس خنک ترین و سرخس با حداکثر دمای 34 درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.
او اضافه کرد: در همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مقدس مشهد بین 14 و 29 درجه سلسیوس در نوسان بوده است و همچنین پیش بینی می شود فردا در ساعات روز مشهد دمای 25 درجه سلسیوس را تجربه کند.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی جُغتای و به میزان 83 کیلومتر بر ساعت بوده است و همچنین از ایستگاههای هواشناسی استان بارندگی گزارش نشده است.
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.