جلیل رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: سابقه مدیریت مناسب آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه مشخص بوده و ایشان جزو چهره‌های دارای سابقه و ارزشمند نظام به حساب می‌آید.

وی مهم‌ترین مسئله در انتخابات را حضور حداکثری و پرشور مردم دانست و خاطرنشان کرد: قطعا کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی می‌تواند سبب حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هر فردی که بتواند با حضور خود در انتخابات سبب حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی شود اتفاق مبارکی را در راستای دفاع از ارزش‌های نظام رقم زده و به همین علت باید مورد حمایت قرار گیرد.

رحیمی ادامه داد: حضور آیت‌الله رئیسی می‌تواند آرای اصولگرایان را از پراکندگی خارج کرده و انگیزه افراد را برای حمایت و یا مخالفت از ایشان با توجه به سابقه و توانمندی وی افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه قطعا با حضور آیت‌الله رئیسی انتخابات بسیار پرشوری را شاهد هستیم، تأکید کرد: طیف خاکستری که سابق بر این از حمایت از آقای روحانی دلسرد شده بودند با حضور آقای رئیسی قطعا دوباره به حمایت از ایشان پرداخته و اصولگرایانی که در اثر نبود تجمیع در آرا نیز دلسرد شده بودند با حضور آیت‌الله رئیسی به میدان انتخابات بازمی‌گردند.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به سابقه مدیریتی آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: قطعا ایشان رقیب انتخاباتی قدر و بسیار جدی برای آقای روحانی به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608529
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.