مسعود مهدی زاده مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:  امسال نیز همانند سال گذشت تامین زیرساخت‌ها و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد و اولویت‌ها به صورت برنامه ریزی شده انجام می‌شود به طوری که تمام سعی و تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌کار خواهیم گرفت.

وی افزود: با حمایت‌های دولت خوشبختانه در سال گذشته در بیشتر بخش‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان رشد و توسعه خوبی داشتیم و باید همین روند ادامه یابد.

مهدی زاده مقدم بیان داشت: از اولویت‌های مهم ما حمایت از صنایع کوچک و شرکت‌های دانش بنیان است زیرا بر اشتغال اثرگذاری فراوانی دارند.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌ها و مشوق‌های دولت یازدهم در زمینه صنعتگران که از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ابلاغ شده در استان ارائه می‌شود.

مهدی زاده مقدم اضافه کرد: اقدامات موثری در اجرا و توسعه پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته انجام شد که زمینه‌ساز رونق اقتصادی و اشتغال مولد را فراهم کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم شود تا از ظرفیت‌های به وجود آمده در راستای اشتغال‌زایی بیشتر استفاده و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 608450
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.