علیرضا رشیدیان عصر چهارشنبه در در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار 96 افزود : در سال 94 حدود 36 هزار فرصت شغلی ایجاد شده بود.
وی بیان کرد : هنوز باید ظرفیت شغلی افزایش یابد که این امر نیازمند بسیج همه قوا، نهادها و ارگان‌ها در حوزه اشتغالزایی است.
رشیدیان ادامه داد : در نوروز امسال پیش بینی افزایش هشت درصدی ورود مسافر و زائر به استان را داشتیم که این امر محقق شد و 12 میلیون و 400 هزار نفر ورودی به استان ثبت شد.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد : مسابقه برای خدمت بسیار مقدس است و در این مسابقه تمامی دستگاه‌ها باید هر روز از یکدیگر سبقت بگیرند.
رشیدیان در ادامه با اشاره به وقوع زلزله 6 ریشتری در شهرستان فریمان، بیان کرد : این زلزله با وجود قدرت زیاد خسارت زیادی برجای نگذاشت که این امر نشانگر لطف خداوند به مردم این سرزمین است.
وی با بیان اینکه در جریان این زمین لرزه 27 روستا دچار آسیب شدند ، افزود : زلزله در فریمان تنها یک کشته برجاگذاشت که از این بابت که تلفات سنگینی به بار نیامد خدا را شاکریم.
رشیدیان افزود: این هنر ما نبود، بلکه عنایت خداوند بود که زلزله با این شدت، کمترین آسیب را داشت.
شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت : باید با اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی و استفاده از کالای ایرانی ضریب اشتغال جوانان را افزایش داد.
سید صولت مرتضوی افزود : اگر زیرساخت‌ها را افزایش دهیم مشکل اشتغال کاهش خواهد یافت.
مرتضوی افزود: در دوره مدیریت شهری فعلی یکهزار و 400 پروژه در حوزه های مختلف فنی و عمرانی اجرا شد.
نوروز امسال 12 میلیون و 419 هزار و 239مسافر نوروزی وارد استان خراسان رضوی شدند که مقصد هفت میلیون و 529 هزار نفر از این مسافران مشهد بوده است که نسبت به ایام نوروز گذشته هشت درصد افزایش دارد.
7505/6012خبرنگار: ندا جواهرفر** منتشرکننده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.