سید جواد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم بر اساس گرایش و موضع سیاسی خود نامزدهای انتخاباتی را بررسی کرده و به آنان رای می دهند و گروه ها و جناح های سیاسی هم بر این اساس تبلیغات خود را انجام می دهند.
وی اظهار کرد اما مسئولین برگزاری انتخابات در حوزه های اجرایی، نظارت و بازرسی نباید موضع سیاسی خود را در روند برگزاری انتخابات دخالت دهند زیرا اینگونه دخالت ها خلاف قانون است.
وی گفت: در این راستا از بخش های مختلف اعم از مردم، دستگاه قضایی و مطبوعات می خواهیم عملکرد دست اندرکاران انتخابات را رصد کرده و تخلفات احتمالی را گزارش نموده و با آن برخورد کنند.
حسینی افزود: مشی رئیس جمهوری اعتدال است و تلاش شده از تمام سلایق و افراد سیاسی دلسوز نظام در مدیریتها استفاه شود لذا مدیریت این استان در این دوره نیز متشکل از همه گرایش ها و افراد با سلایق سیاسی مختلف است.
وی اظهار کرد: برای اولین بار یک زیست مسالمت آمیز مدیریتی، اجرایی و سیاسی در کشور حاکم شده است.
وی در باره تبلیغات در فضای مجازی گفت: فضای مجازی را از این نظر که فرصتی برای شناساندن نامزدها و مواضع آنهاست یک فرصت می دانیم زیرا کم هزینه بوده و دارای سرعت در انتقال پیام است اما امکان تخلف در این فضا راحت تر می باشد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: به همین سبب دادگستری کارگروهی برای این امر تشکیل داده و در ستاد انتخابات نیز کارگروه رصد فضای مجازی فعال شده است.
وی افزود: پلیس فتا هم بر این حوزه نظارت دارد و در صورت وجود تخلف با آن برخورد می کند.
وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار می بندیم که هم در فضای عادی و هم در فضای مجازی فعالیت ها در چارچوب قانون انجام شود و با رصد این فضاها با تخلفات به صورت جدی برخورد می شود.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.