رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مدت بیش از 22 هزار نفر از مقبره امامزادگان و بقاع متبرکه گناباد دیدن کردند.
حجت الاسلام سعید غیرتمند افزود: در مدت مزبور سه هزار نفر در 90 اتاق و سوئیت آماده سازی شده در بقاع متبرکه گناباد اسکان یافتند.
وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته 73 هزار نفر در بقاع متبرکه گناباد اسکان یافتند که با توجه به افزایش زیرساختها در این زمینه پیش بینی می شود این تعداد در تعطیلات نوروزی امسال به 80 هزار نفر افزایش یابد.
وی گفت: طرح آرامش بهاری در تعطیلات نوروزی برای ششمین سال متوالی با برنامه هایی مانند تحویل سال نو، جشن میلاد حضرت زهرا (س)، خیمه های معرفت، مشاوره وقف، سخنرانی و برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در 50 بقعه متبرکه گناباد برگزار می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجستان نیز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 1300 نفر از سه بقعه متبرکه در داخل شهر و روستاهای مزار و جزین این شهرستان دیدن کردند.
حسن عبدالله زاده افزود: برنامه تحویل سال نو با حضور 600 نفر از مسافران و ارادتمندان اهل بیت (ع) در بقاع متبرکه بجستان برگزار شد.
شهرستانهای گناباد و بجستان در مجموع با هشت هزار و 810 موقوفه و رقبه به ترتیب در 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.